Kidőlt fák, lezárt utak: mindenképpen tájékozódjon, mielőtt autóval elindul
Több helyen kell forgalomkorlátozásra számítani.
Több helyen kell forgalomkorlátozásra számítani.
Ezúttal a teherautósokat ellenőrizték a rendőrök Somogy megyében, hogy minél kevesebb szabálytalankodó legyen az utakon.
Évről évre néhány órával többet vagy kevesebbet, de az öt nap így is elég elkeserítő.
Megbénulhat a budapesti közlekedés hétfőn 14 órától a Magyar Szakszervezeti Szövetség (MASZSZ) által szervezett, a sztrájkoló tanárok melletti szolidaritási akció miatt.
Több mint 48 millió gépkocsi van forgalomban az országban.
Dedikált autózós felületet kap a Google Maps.
Az újlipótvárosi átmenő autóforgalom lendületét visszafogó, közben akár száznál is több parkolóhelyet felszámoló javaslattal állt elő a főváros, olyasmivel, amelyhez hasonlót már a bulinegyedben is bevezettek. A XIII. kerületi önkormányzat ellenállásán azonban egyelőre elbukott a dolog.
A Google egy új, még ki nem adott funkciót tesztel, ami segítené a felhasználókat abban, hogy a város szélén hagyják autójukat, majd tömegközlekedéssel jussanak el a munkahelyükre.
Lámpákat programoztak át, sávok használatát módosították, felszedték a beton terelőelemeket az Üllői úton kialakított bringasávoknál.
Az Eurostat felmérése szerint még mindig az autó dominálja a belföldi tömegközlekedést az összes uniós országban. A leginkább Litvániában ülnek autóba az emberek, de mennyire népszerű Magyarországon a négykerék?
BAH-csomópont, Erzsébet híd, Belváros, a 4-es, 6-os villamos vonala - ki tudja hányadszor -, az 1-es villamos jelentős szakasza. Közúti közlekedési csapdává tették idén nyáron is a fővárost.
Csak egy kicsit kell változtatni néhány rutinon és máris biztonságosabban közlekedhetünk.
Van, volt és minden bizonnyal lesz is pár olyan kereszteződés a fővárosban, ahol gyorsan kinyitják a pénztárcánk, ha rutinból autózunk. A legutóbbi ilyen a Bécsi út–Szépvölgyi út kereszteződése a Zsigmond tér irányába.
Nagyon nagy meglepetések persze nincsenek az ilyen jellegű általános felmérésekben, lényegében a mindennapi életben tapasztaltakat igazolják vissza hivatalosabban.
Az autós közlekedés sokak számára hadszíntér. Sokszor azon múlik az egymással szembeni előzékenység, vagy éppen izmozás, hogy a másiknak drágább a kocsija, tisztább a kocsija, vagy éppen a lökhárítójára milyen matrica van felragasztva. Most belépett ezek mellé az önelégültnek tartott hibridesek csoportja is. Elképesztő módon befolyásolják az autósok egymással szemben viselkedését sztereotípiák.
A munkaadónak akkor kell a munkába járás kiadásaihoz hozzájárulnia, ha a dolgozó közigazgatási határon kívülről jár be munkahelyére, és ehhez helyközi vagy elővárosi, illetve vízi vagy légi közlekedési eszközt vesz igénybe.
Egy csomó hétköznapi dolognak egész érdekes sztorija van.
Balesetveszélyesek az autókban gyerek jelenlétére figyelmeztető Baby on board feliratú matricák, húsz balesetből egyért ezek hibáztathatók - legalábbis egy brit felmérés szerint.
Úgy tűnhet, feneketlen zsákba önti a pénzét, aki ma a gépjárműadó, az üzemanyagot terhelő egyre nagyobb mértékű fogyasztási adó és a horribilis parkolási díjak mellett autózik a belvárosban - írja Morgás joga blog. A terhek tovább nőnek, ha bevezetésre kerül a dugódíj vagy a hídpénz. Melyikkel járna kevésbé rosszul, aki autóba ül a fővárosban?